Hei - har jeg greid å pirre nysgjerrigheten din?

Jeg håper det.


Mitt motto: det finnes ingen andre begrensinger enn de du selv skaper i dine tanker

mandag 24. mai 2010

På ny frisk med ny start

Det er lenge siden jeg har vært inn på bloggen nå, jeg kom liksom aldri helt igang fordi jeg ikke helt visste hva jeg skulle ta for meg, så det ble litt halvhjertet. Og det avslører en leser lett, det er helt klart.

I det siste har jeg erfart sjelsreading som en måte å forløse gamel mønstre og programmer. For eksempel har jeg nå fått løst opp det som stoppet meg i å gjøre det jeg ville, fordi jeg bare måtte gjøre noe annet først. Men nå er jeg igang igjen :)

Sjelsreadingen gjorde jobben sammen med jordens oppjustering av frekvenser, og noen ekstra blmstermedisiner som Purification fra Angelic essences, den essensen renser alle auralag slik at kroppen og enerigne i kroppen min føles lett igjen. Godt er det jeg kan beskrive det som. takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar om du føler du har noe å si eller tilføye:)