Hei - har jeg greid å pirre nysgjerrigheten din?

Jeg håper det.


Mitt motto: det finnes ingen andre begrensinger enn de du selv skaper i dine tanker

torsdag 30. april 2009

Nye Blomsteressenser - engleessenser

Det er alltid like spennende å få nye essenser som skal prøves ut, bli kjent med før de legges ut i nettbutikken. Like spennede er det å få respons fra nye brukere.

For en tid tilbake fikk jeg en telefon fra ei jente som hadde bestilt Freedom from fear fra Angelic essences. Hun ringte for å spørre om det var normalt å bli så svingende i humøret som det hun var blitt av essensen. Hun fortalte at hun ikke hadde grått så mye og så lenge på veldig mange år, som hun hadde gjort de tre dagene hun hadde brukt essensen, og hun lurte rett og slett på om hun var i ferd med å "bli gal". Hun sa også at jeg sikkert ville bli glad for at hun reagerte som hun gjorde.... fordi det var en konkret reaksjon på essensen. og hun hadde helt rett :)

Jeg har fått mange tilbakemeldinger på akkurat denne essensen siden den kan gi kraftige reaksjoner i form av tårer og tanker som ikke har vært tilstede så intenst tidligere i livet.
Dette skyldes at essensen og frekvensen trigger igang energier i kroppen og løsninger på energiblokkeringer slik at en begynner å se - og oppleve deler av sin egen frykt og forløse den - og det kan være temmelig tøft å møte disse sidene i seg selv på ulike måter.

En skal aldri glemme at tårer renser og forløser gamle opplevelser og slagg i den menneskelige organismen. Og at når tårer renner kommer det noe godt ut av det til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar om du føler du har noe å si eller tilføye:)