Hei - har jeg greid å pirre nysgjerrigheten din?

Jeg håper det.


Mitt motto: det finnes ingen andre begrensinger enn de du selv skaper i dine tanker

lørdag 6. juni 2009

Når jeg roper i skogen får jeg svar

Innimellom så er ting ganske merkelige, det er som om at det jeg tenker på får jeg svar på - på en helt annen måte enn jeg hadde regnet med. Ta for eksempel tankene jeg har hatt om å sette samme ett materiale til en mini-workshop med utganspunkt i Angelic essences, Erkeengelessensene. Jeg har bare ikke visst hvilken type vinkling jeg skulle ha på de. Plutselig kommer det inn en bestilling på en essens, Communion, som jeg helt har oversett inne i butikken. Når jeg tar den frem skjønner jeg plutselig hva den egntlig vil si ... Communion vil gi en ekstra vinkel og boost til de andre erkeengelessensene, og sammen med en meditasjon så blir deet ren dynamitt. Communion essensen bidrar til å koble seg i forhold til engler og guider. Så dette blir gøy, jeg skal eksperiementere litt på meg selv, og så finne ut hva som skjer...
Jeg gleder meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar om du føler du har noe å si eller tilføye:)