Hei - har jeg greid å pirre nysgjerrigheten din?

Jeg håper det.


Mitt motto: det finnes ingen andre begrensinger enn de du selv skaper i dine tanker

søndag 2. august 2009

Pendler er smykker

For meg er en pendel både ett verktøy og ett smykke. Det skal være den riktige pendelen som passer for meg og dermed for hver enkelt.

Med dette utgangspunktet har jeg igjen vært på jakt etter pendler som er annerldes enn det som finnes overalt ellers - og igjen har jeg greid å finne det. Oh salige lykke som jeg smiler når jeg finner akkurat de pendlene som jeg har lyst til å ta inn i butikken. Så de er bestilt, betalt og ankommet og omsider lastet opp til butikken, så alle hjerter gleder seg.

Jeg håper de også gleder dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar om du føler du har noe å si eller tilføye:)