Hei - har jeg greid å pirre nysgjerrigheten din?

Jeg håper det.


Mitt motto: det finnes ingen andre begrensinger enn de du selv skaper i dine tanker

mandag 7. september 2009

Øse øse pøsevær

var det det var på sist fredag på Kulternativet på Eidsvoll. Heldigvis hadde jeg sikret meg plass på innsiden av en teltduk. Å forsøke å stå ute på torvet ville vært meningsløst, da både jeg og essense ville bokstavelig talt druknet. Salget var smått men jeg hadde det likevel godt. med en gassbrenner på siden, andre hyggelige markedsdeltakere, nye mennesker å prate med, om essenser og andre ting. Så dagen var likevel vellykka for meg. Lørdag ville ikke skjebnen at jeg skulle være på markedet, selv om det var deilig sol (bilen streika)så jeg rulla hjemover igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar om du føler du har noe å si eller tilføye:)